کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و سایت mining کانادا چین را به عنوان شریکی قابل اعتماد برای تبادلات تجاری در نظر نگرفته است و در پی افزایش تبادلات با دیگر کشور های مختلف برای تامین مواد معدنی ارزشمند می باشد.

در سال 2022 کانادا با درخواست رسمی از سه شرکت چینی برای فروش سهم لیتیوم در تورنتو کرد که ابهامات و سوالات را در رابطه با فعالیت های تجاری کانادا با چین را افزایش داد.

لیتیوم به عنوان یک عنصر شیمیایی در باتری‌های وسایل نقلیه برقی استفاده می‌شود. باتری‌های لیتیومی به دلیل داشتن ظرفیت ذخیره انرژی بالا، وزن سبک، عمر طولانی و کارایی بالا، به عنوان یک گزینه جایگزین برای موتورهای احتراق داخلی در وسایل نقلیه برقی در نظر گرفته می‌شوند.

استفاده از باتری‌های لیتیومی در وسایل نقلیه برقی دارای مزایای مختلفی است که  مزیت اصلی استفاده از این باتری‌ها در وسایل نقلیه برقی، عدم تولید آلاینده‌های هوا و صدا در حین عملکرد آنها است. به علاوه، باتری‌های لیتیومی قابلیت ذخیره انرژی بیشتری را نسبت به سایر فناوری‌های باتری فراهم می‌کنند، که به معنای برد بیشتر وسایل نقلیه برقی می‌باشد.

اگرچه باتری‌های لیتیومی در حال حاضر در وسایل نقلیه برقی استفاده می‌شوند، اما جایگزینی کامل برای موتورهای احتراق داخلی نیاز به پیشرفت‌های بیشتر در فناوری باتری و زیرساخت‌های مرتبط دارد. کانادا با ثبت قرارداد های تجاری با کشور های آمریکا ،ژاپن ،ایالات متحده و سایر کشور های اتحادیه اروپا سعی در استخراج و افزایش بهره وری بیشتر معادن طبیعی دارد.