کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

تانگشان دستور کاهش تولید کارخانه ها تا 31 ژوئیه را صادر کرد

بر اساس گزارشات، به دنبال تلاش برای از حذف تولید کنندگان فولادی از لیست ده شهر که بیشترین  میزان آلایندگی هوا را در چین دارند، شهر تانگشان در استان هبی، از 23 ژوئن تا پایان ماه ژوئیه، 20 تا 50 درصد کاهش تولید را در کوره های انفجاری و مبدل ها تجربه می کند. میزان مصرف روزانه آهن چدن در طول دوره به میزان 107.7 میلیون تن است که این بدان معنی است که تولید چدن شهر تانگشان در ماه ژوئن به میزان 0.75 میلیون تن و در ماه ژوئیه 3.31 میلیون تن کاهش می یابد. طبق برآورد های انجام شده، میزان کسری تولید ماهیانه چدن 4.6 درصد نسبت به تولید چدن ماه می است. در واکنش به اقدام کاهش خروجی، فعال ترین خط نورد ورق گرم و میلگرد قابل معامله در بورس فائو شانگهای در روزهای 24 ژوئن تا 25 ژوئن به ترتیب 4.1 درصد و 3.5 درصد افزایش یافت که نسبت به 29 اکتبر و 5 نوامبر 2018 به بالاترین سطح خود رسیده است. تولید محصولات تخت در شانگهای حدود 60 درصد از کل تولیدات این شهر را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل است که آینده ی ورق گرم روشن تر از میلگرد است.

بر اساس اعلام تانگشان، شرکت های Shougang Qian'an Iron & Steel، Iron and Steel Shougang Jingtang Iron ،Wenfeng Iron Steel Tangshan، Tangshan Fengnan Group Delong Iron و Zhengheng Zhengheng موظف هستند که میزان تولیدات خود را در کوره های انفجاری و مبدل ها از اواخر ژوئن تا ژوئیه حدود ۲۰ درصد کاهش دهند. نرخ سود در 29 کارخانه فولادی دیگر در طول مدت مشابه کمتر از 50 درصد کاهش خواهد یافت.

درصد کاهش خروجی کارخانه های فولاد ساز شبیه به مقادیر قبلی است که برای ماه و ماه ژوئن دستور داده شده است. با این حال، کاهش تولید در دو ماه گذشته به اجرا گذاشته شد، زیرا برخی از کارخانه های محلی هیچ گونه کاهش تولیدی را اعمال نمی کردند. طبق گفته های دولت تانگشان، تولید چدن در پنج ماه اولیه سال 2019 به طور سالانه به میزان 14.8 درصد افزایش یافته و به 52.45 میلیون تن رسیده است.

بعضی از منابع تولیدی محلی تخمین می زنند که میزان استفاده متوسط از کوره های انفجاری تانگشان در حدود 85 درصد  است که قبل از کاهش تولید در اواخر ماه ژوئن، روند رو به رشدی را تجربه می کرد. طبق محاسبات پلاتس، میزان استفاده از کوره های انفجاری پس از اجرای آخرین دستور کاهش خروجی به 57 درصد کاهش خواهد یافت.

منابع تولیدی گفتند که بر خلاف دوره قبلی، کاهش تولید باید شدیدتر از قبل اعمال شود، زیرا اگر هیچ نشانه ای از بهبود کیفیت هوا در ماه جولای وجود نداشته باشد، دولت محلی باید در این باره پاسخگو باشد.

در طول 20 روز اول ماه ژوئن، تانگشان آلوده ترین شهر در بین 168 شهر چینی بوده است. به نظر می رسد که تانگشان، تحت فشار زیادی قرار دارد که کیفیت هوا را بهبود بخشد و خود را از فهرست ده شهر آلوده تر، به ویژه قبل از هفدهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین در تاریخ 1 اکتبر، حذف کند.

با وجود حکم دولتی، کارخانه های تانگشان در حال حاضر به علت حاشیه سود کم مایل به کاهش تولید هستند. در ماه ژوئن، حاشیه سود ورق گرم چین و حاشیه میلگرد به ترتیب 0.04 دلار در هر تن و 20.9 دلار در هر تن کاهش یافته و پیش از افزایش قیمت ها، در روز 21 ژوئن این محصولات به ترتیب تا 18.7 دلار در هر تن و 30.8 دلار در هر تن در بازار تانگشان کاهش داشته اند.

با این حال، احتمال دارد تولید چدن چین در ماه ژوئیه به طور سالانه حدود 2 درصد افزایش خواهد یافت. اما در حال حاضر خیلی کندتر از رشد 8.9 درصد سالانه در طول ماه های ژانویه تا ماه ژوئیه می باشد که باید فصل کم تقاضا را پشتیبانی کند.

ترجمه از آهن اینفو

منبع: استیل پرایس