کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کلاف گرم چین: روند قیمت ورق گرم چین  با وجود بدبینی ها نسبت به روند بازار پایین تر می آید

به نظر می رسد قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین برای بارگیری در روز جمعه 1 نوامبر ثابت باقی مانده است، اما به دنبال انتشار آخرین شاخص خرید محصولات تولیدی کشور، روند بازار رو به وخامت گذاشت. در بازار داخلی  شرق چین (شانگهای)، قیمت ورق گرم در محدوده 3500-3،520 یوان (497-500 دلار) به ازای هر تن اعلام گردید، که نسبت به قیمت قبل بدون تغییر ماند. قیمت ورق گرم در بازار شمال چین (تانگشان) نیز در حدود 3500 یوان در هر تن شنیده شد که نسبت به قیمت قبل ثابت ماند. شاخص تولید ورق گرم چین با بدون تغییر در ماه اکتبر معادل 49.3 تن بود، که با توجه به ارزیابی ها، با کاهش 0.5 درصدی نسبت به ماه سپتامبر مواجه شده است. طبق ارائه ارزیابی ها توسط  دفتر ملی آمار، شاخص قیمت ورق گرم کمتر از 50 نشان دهنده این است که روند نزولی این محصول را در بازار بدتر کرده است.

منابع گفتند که خریداران نرخ خرید خود را به دلیل انتظار کاهش قیمت ورق سیاه، پایین تر پیشنهاد کرده اند. قیمت ورق سیاه در هر دو منطقه شرق و شمال چین نسبت به جمعه گذشته با همان نرخ قبلی اعلام می شود. قیمت ورق سیاه صادراتی فولادی در بندر اصلی فوب چین در حدود 430.67 دلار در هر تن شنیده شد که 1.08 دلار در هر تن نسبت به قیمت قبل افت پیدا کرده است. فعالان بازار تخمین زده اند که قیمت ورق سیاه در محدود 430 دلار در هر تن فوب برای کارخانه های چینی قابل استفاده است، هرچند که پیشنهادات در طیف گسترده ای بیش از 430 -455  دلار در هر تن اعلام می شود.

شنیده می شود که یکی از فولادسازان بزرگ شمال چین در اواسط هفته جاری قیمت ورق سیاه را در حدود 430 دلار به ازاء هر تن فوب فروخته است. یک کارخانه بزرگ دیگر در شرق چین طی روز جمعه قیمت ورق سیاه پیشنهادی خود را در حدود 430 دلار به ازای هر تن فوب صادر کرد.

فعالان بازار گفتند که این امر می تواند منجر به افزایش معاملات بازار شود. همچنین گفته می شود که فولاد سازان روسیه و هند محموله های خود را برای بارگیری در ماه دسامبر فروخته اند. یکی از صادر کنندگان ورق گرم در شرق چین گفت: اگر خریداران به مواد قابل حمل و نقل در ماه دسامبر احتیاج داشته باشند، آن ها باید قیمت ورق سیاه چین را بپذیرند.

معاملات آتی شانگهای

در معاملات آتی بالاترین قیمت ورق گرم ماه ژانویه، در روز جمعه با 35 یوان کاهش در هر تن اعلام شد که نسبت به روز قبل 7 یوان در هر تن افزایش یافته است.

ترجمه از آهن اینفو

13 آبان 98