کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و به نقل از استیل‌اوربیس، شورای اروپا تصمیم به تصویب یک بسته تحریمی جدید و ۱۱ موردی علیه روسیه گرفته است. با اعمال این تحریم‌ها، اتحادیه اروپا قصد دارد تا به تحریم‌های کنونی علیه روسیه قدرت بیشتری بدهد و از دور زدن لایه ای آن ها و فروش فولاد با واسطه آنها به اروپا  جلوگیری کند. تحریم‌ها از تاریخ ۲۳ ژوئن وارد فاز عملی شده وباعث تشدید تحریم های افتصادی گوناگون علیه کشور روسیه شده است.

اگر کشور روسیه به عنوان یکی از قطب های صادراتی محصولات فولادی در جهان و نقش تاثیرگذار آن در اقتصاد جهانی با تحریم های جدید روبرو شود باعث تغییر قیمت محصولات فولادی در جهان خواهد شد که تاثیر آن بالطبع بر قیمت محصولات فولادی سایر کشور ها نیز خواهد بود، به عنوان نمونه ورق با افزایش ورق اسفنجی روسیه قیمت ورق گالوانیزه و قیمت ورق سیاه به صورت جهانی نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

 واردکنندگان محصوت فولادی تحریمی به اروپا که آهن و فولاد را از کشور سوم به عنوان فرآوری‌کننده خریده‌اند، باید برای واردات کالا به کشورهای عضو اتحادیه ثابت کنند که در زنجیره تولید این مواد، ماده‌ای اولیه که در روسیه تولیدشده، به کار نرفته باشد و به شدت جزئیات هر محصول فولادی مورد رصد شدید قرار می گیرند.

همچنین ۸۷ نهادی که در چین، ازبکستان، امارات متحده عربی، سوریه و ارمنستان از حمله نظامی روسیه به اوکراین حمایت می‌کنند، با محدودیت و تحریم های بیشتری از جانب اروپا روبرو خواهند بود