کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و آمارهای انجمن آهن و فولاد چین (CISA)  تولید روزانه فولاد خام توسط شرکت های مختلف عضو این سازمان با افزایش قابل توجه به 2.2627 میلیون تن رسیده است که نشان از افزایش 1.42 درصدی  نسبت به مدت مشابه سال بعد دارد.

معامله گران اعلام کرده اند قیمت محصولات ساخته شده فولاد مانند میلگرد تا تاریخ 20 ژوئن به قیمت 3743 یوان در هر تن اعلام شده است که معادل 525 دلار در هر تن میشود که نشان دهنده افزایش بیش از 0/8 درصدی نسبت به قیمت های اعلام شده در 9 ژوئن داشته است.

افزایش تولید محصولات فولادی در انجمن  (CISA) ، به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه صنعت فولاد، همواره مورد توجه خبرگزاری های مختلفی بوده است. با این حال، افزایش تولید بر خود به تنهایی تاثیر مهمی در قیمت محصولات فولادی ندارد و بسته به شرایط بازار، ممکن است به عنوان یک عامل مثبت یا منفی بر قیمن محصولات فولادی مختلف مانند ورق گالوانیزه و ورق سیاه تاثیر داشته باشد.

 از عوامل مهم دیگر  بر قیمت محصولات فولادی، عرضه و تقاضا در بازار جهانی است. در صورتی که بازار جهانی برای محصولات فولادی نسبت به تولیدات این صنعت با تقاضای بیشتری مواجه باشد، با افزایش تولیدات بیشتر و در نتیجه افزایش قیمت  این گونه از محصولات فولادی منجر خواهد شد. اما در صورتی که عرضه محصولات فولادی از تقاضا بیشتر باشد، افزایش تولید به مشکلاتی مانند اضافه شدن به موجودی‌های نامتعادل خواهد رسید قیمت کاهشی خواهد بود.

از طرف دیگر، افزایش تولید می‌تواند به عنوان یک عامل مثبت برای قیمت محصولات فولادی نیز تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال، افزایش تولید می‌تواند باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان شود که در نتیجه باعث کاهش قیمت محصولات فولادی می‌شود و باعث رشد بیشتر یک کشور در اقتصاد آن کشور خواهد شد.