کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو  در سال ۱۴۰۱، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان "صادرکننده نمونه" استان اصفهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، قدر دانی شد. این مراسم با حضور مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، استانداری و سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برگزار شد. در این مراسم، شرکت‌های پیشروی که توانسته بودند محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کنند، با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با تلاش و توانمندی خود، میزان صادرات وانواع  محصولات خود را به کشورهای مختلف افزایش داده است و همچنان  با رشد قابل توجه در راستای توسعه بازار محصولات خود در بازارهای جهانی فعالیت دارد و مقاصد صادراتی آن هر ساله افزایش می‌یابد.

اتاق بازرگانی استان اصفهان پس از کارشناسی‌های انجام شده، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را به عنوان یکی از شرکت‌های صادرکننده نمونه انتخاب کرد و در مراسم تجلیل و تقدیر، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تجلیل شد.

موفقیت و توانمندی شرکت‌هایی مانند فولاد امیرکبیر کاشان در صادرات محصولات، نشانگر قدرت و رشد اقتصادی کشور درراستای اقتصاد مقاومتی و تامین کامل نیاز داخل و افزایش کیفیت محصولات فولادی مختلف مانند ورق گالوانیزه اصفهان و ورق سیاه است که باید این رشد با توجه به سیاست های درست و پیشرو کشور روز به روز با سرعت بیشتری حرکت کند.