کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو ، با توجه به رکودی که در تابستان برای بازار آهن پیش آمد همچنان شاهد این رکود در اوایل پائیز سال 1402 هستیم به طوری سیاست های دولت برای مهار تورم منعطف به کنترل شدید ابزار های مالی بوده است و همین امر نیز این رکود را عمیق تر کرده است.

همچنین اخبار های امیدوار کننده  در حوزه توافق های برجامی و غیز جامی بازار محصولات فولادی را در حالت انتظار قرار داده است به طوری که بسیاری از خریداران منتظر نتیجه مذاکرات می باشند.

با سیاست های کنترل ارزی که برای صادرات غیر دولتی اعمال شده آمار صادرات غیر نفتی رو به کاهش بوده و صادر کنندگان قیمت های صادراتی خود را به صورت غیر رقابتی منتشر می کنند و امیدشان برای افزایش قیمت افزایش کلی قیمت محصولات فولادی در سطح جهانی می باشد.

صادرکنندگان اسلب فولادی به دلیل عوارض 2 درصدی صادرات این محصول عملا نمی توانند برای  قیمت روز اسلب فولادی  نرخ های  رقابتی منتشر کنند و خریداران نیز مشتاق به خرید از بازار این محصول ایران نیستند.

سنگ آهن نیز به علت افزایش مواد اولیه و انرژی با روند رو به رشد همراه بوده اما هنوز بازار محصولات فولادی ایران از خواب تابستانی بیدار نشده است و با توجه به کنترل شدید قیمت ها در بورس کالا از سوی بازار ساز همچنان قیمت روز ورق گرم راه خود را در بازار طی کرده و با نوسانات ارز تغییر می کند و ضخامت 2 میل ورق سیاه همچنان به عنوان یکی از جذاب ترین ضخامت های این محصول شناخته میشود.